//Emma

Såå, först dagen avklarad! Jag kan inte riktigt avgöra om den har varit jobbig eller inte, för den har egentligen varit ganska lugn men med tanke på att allt är så nytt och man lär sig massor så blir det jobbigt ändå. Man blir liksom psykiskt utmattad. Jag ser iaf inte fram emot imorgon. För att idag fick jag sluta en timme tidigare än sagt (vårt tidsschema är från 8.00 till 17.00), och då var jag riktigt trött. Så imorgon när jag kommer sluta FEM, kommer jag nog vara gaanska så sliten.

I vilket fall som helst är jag sjukt glad att få praktisera på Strömsholms Djursjukhus - det är helt stört! Den personal jag har träffat idag, har varit så himla snälla och trevliga. Jag har inte träffat alla såklart, det är ju ändå ett stort sjukhus. Men på den avdelning jag jobbar på, poliklinik (pkl), så har jag bara blivit bra bemött... förutom en tjej - tror inte hon tycker om praktikanter... b*tch.
OKeej, nu ska jag inte vara sån.

Det jag gjort idag har inte varit så speciellt - har bara satt en permanentkanyl, transplanterat ett hjärta och gjort HLR... I wish. Nä men, har väl hängt efter min handledare som ett plåster och hjälpt henne lite inne på pkl. Fick dra ut en permanentkanyl iaf hahah. ;)

Aja, det var nog det. Over and out.

// Emma

Kommentarer
Postat av: Melanie

whoop whoop, ska läsa vareeenda dag! Hoppas ni har det bra :D

2011-04-26 @ 22:17:51
URL: http://rebelmel.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0