Min Torsdag - Emma

Oh my lord, vilket dag! Den är utan tveken den bästa dagen hittills. Jag har kanske inte gjort lika mycket som matilda (hon fick ju sätta dropp), men jag har gjort andra saker som jag inte fårr gjort tidigare och det känns så himla bra! Jag har hämtat i princip alla patienter från väntrummet och gjort lite grundläggande saker. Så här går det till;
Jag ropar ut i högtalarna efter personen och djuret och möters edan upp dom vid dörren. Sen ber jag ägaren ställa hunden på vågen, och jag antecknar ner siffran. Jag frågar även om djuret är chip märkt och kollar id-numret. Därefter visar jag in dom i rummet. Och sen tar jag tempen- och allt gör jag helt själv! ;)
Haha jag känner mig fett cool! (a)

Men nu ska jag tvinga med Matilda till köket och så ska vi laga middag- idag blir det köttbullar med makaroner!

Kommentarer
Postat av: mamsingen

Bra att ni äter så ni förblir RUNDA och fina.Bummlingar söta!

2011-04-28 @ 19:27:42
Postat av: mamsingen

Bra att ni äter så ni förblir runda och fina,bummlingar söta!

2011-04-28 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0