Emma in tha beeed

Tänkte köra samma stil som matilda gjorde i inlägget innan. Så börjar med att berätta om min fredag, och iiinget hände. Den dagen kan typ jämföras med en en skoldag där man bara har en lektion och då ska man kolla på film. Det man tänker är; Vad i helskotta gör jag här?. Haha det var så segt och det fanns inget att göra. Nere på infektion hade vi tre djur och två skulle åka hem liksom. Det var dött helt enkelt.
Och som Matilda skrev åkte vi hem i helgen. Det var inte planerat, och det hela berodde på mig. Varken jag eller MAtilda vill egentligen inte åka hem under helgerna för att Ett- det blir billigast så och Två- Massa vuxenpoäng att klara sig själv i fem veckor. Men jag kände att jag behövde åka hem och vila upp mig, både fysiskt och psykiskt då denna vecka har varit totalt kaos för mig av personliga skäl.
...
Iiii aaallaa faaall, så mår jag bra och har laddat upp mig! Det gäller att lägga saker som gör att man mår dåligt bakom sig och se fram emot allt det andra underbara ;)

Och vi "stor handlade" även idag så att vi klarar oss för denna vecka och lite till! Vi handlade påå; Som ligger i Eskilstuna.

Och jag vet faktiskt inte vad Matilda snackar om. Vi har faktiskt ätit jättenyttig mat, för säger man inte att man ska äta mat som har regnbågensfärger? Se nedan så ser ni hur BRA vi lyckats... Alla regnbågensfärger! ;)


Och precis som Matilda skrev så har vi solat, och det syns. Vi båda är väldigt ljusa i hyn, har fräknar och är/har varit rödhåriga- vilket gör att solen egentligen inte är vår bästa vän för att vi bränner oss lätt. Haha och ni som inte tror på att jag har varit rödhårig, här kommer en bild;
(ja jag vet, jag var väldigt rund i ansiktet när jag var liten...)

Så det vara allt för mig ikväll, och så skriver vi mer imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

nää.. bilden e såå sööt ju!! :D

2011-05-09 @ 21:12:20
Postat av: Emma

hahah josse, matilda sa att jag såg ut som en mongolid liksom xD

2011-05-10 @ 19:16:48
Postat av: M

hahaha nej det gjorde jag inte alls! okej, det gjorde jag. men jag skojade bara:)

2011-05-10 @ 20:55:50
Postat av: jj

hahaha det var ju tröstande XD

2011-05-18 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0