Hoppas ni hade en trevlig valborg!!

Jag och Emma gjorde inte så mycket igår, förutom att vi cyklade in till Kolbäck.
Och vi lagade jätte god mat senare på kvällen. Det blev klyftpotatis, Buffalo wings och bearnaisesås! Super gott!! Sen tittade vi på filmen Red Eye, som är en av mina favoritfilmer. Den är väldigt spännande och har otroligt duktiga skådespelare i.
Till maten och filmen drack vi Coca Cola Cherry, som jag och Emma inte hade druckit på år!
Idag har vi inte hunnit göra något annat än äta frukost, ska nog cykla till Gula hästen som är en liten (affär?)som brukar ha det viktigaste. Eftersom Gula hästen var stängt igår, fick inte jag och Emma något godis överhuvudtaget. Så det tar vi igen idag om man säger så... *tjockisar*

Jag lägger in lite bilder på maten igår och vår efterrätt som blev Special K-flingor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0