Matilda in da houz

I fredags på djursjukhuset fick jag ropa upp patienter i högtalaren, ta vikt och leda in dem på olika rum. Det var awesome!:D Sen fick jag bära en död schäfer, mindre awesome..
I helgen har jag varit i Stockholm igen också! Jag hann träffa Lisa och Emily och vi tog en glass i Kungsträdgården och njöt av det underbara vädret. Och idag hämtade Emmas mamma och styvpappa upp mig vid 11 för att veckohandla och sen skjutsade de oss till vandrarhemmet igen. Klockan två kom min farmor och farfar och hälsade på oss och hade med sig en smörgåstårta! När de åkte hem la jag och Emma oss i trädgården och solade i några timmar, efter det första som min farfar sa till mig när de kom "gud vad blek du ser ut!"...
Nu är jag röd som en kräfta i både ansiktet och kroppen...
Vår kvällsmat blev smörgåstårta och desserten blev Marabou Polka! Imorgon börjar den tredje veckan på Strömsholms djursjukhus och jag ska vara på röntgenavdelningen och Emma ska vara på vårdavdelningen.
Jag ska gå och lägga mig nu, hörs imorgon!






Nu när jag ser de här bilderna inser jag hur onyttig jag har varit i helgen...

Kommentarer
Postat av: Emily

fyfan vad gott. alltihop

2011-05-11 @ 19:44:56
URL: http://karlssonemily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0