Summer sunshine (taget från Josefines msn namn haha)

Go'kväll i stugan!
Allt bra med er? Själv är det mycket bra. Ingen förkylning längre, min hörsel är tillbaka haha, fint väder (haha eller det var fint, har regnat hela veckan...), och allt är bara braa. Naaajs!
Men något som är mindre bra är väl den avdelningen jag är på denna vecka... röntgen. Så tråkigt! Jag bokstavligen bara står där som ett fån och tittar på en skärm... som jag ändå inte fattar något utav :P

Jaa vad ska man skriva nu då? Denna vecka har Matilda fått stå för "bloggningen". Har varken haft någon energi för att skriva, eller ens haft en tanke över vad jag ska skriva. Men kände att jag kunde ge en liten snabb uppdatering från min sida. Sååå snabb sammanfattning; Jag mår mycket bra, det är dåligt väder, och jag är ett fån inne på röntgen ;)

Det var väl allt för denna gång, nattinatt! // Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bästa namnet ju.. om man inte vill heta sig själv!! XD näää men såå där kan du ju inte skriva.. som huvudrubrik med ju! haha :O

2011-05-18 @ 11:52:04
Postat av: Göte

Hej på Emma och Matilda! jag har läst er blogg ett tag nu, jätte rolig blogg ni har!

2011-05-18 @ 11:58:43
Postat av: mamsingen

Solen skiner hemmavid 17 grader.Synd att bara se igenom djuren. De är finare med päls,eller?

2011-05-18 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0