Svart Voyeuren Gubben i lådan Lilla Lady...

Hejhopp, Emma här.
Vet att uppdateringen suuger men så e det i bland. Haha nädå, men vi ska försöka ta oss i kragen, iaf jag.
Denna vecka är jag på Vård, där bland annat intensivårdsavdelninge (IVA), uppvakningsavdelningen (UVA) och kattmottagningen ligger. Hittills har det varit jättestressigt, nästan varje stall (det är rum där djuren sitter) har varit full. Jag har varit på IVA varenda dag och 10 av 12 djur som ligger där har blivit ormbitna. Hahah alla ser ut som bollar i ansiktet och är jättesvullna. Ja jag vet, jätte elakt att skratta när djuren faktiskt har ont men dom ser jätteroliga ut...
Men trots att det är fullt upp just nu har jag inte fått gjort någonting. Fick visserligen ge s.c i måndags men sen har jag bara städat burar (haha som jag faktiskt börjar gilla att göra!), städat upp efter dom som jobbar där och följt  med på rastningar. Asså det är jätteirriterande, vi får inte ens gå ut med hundarna själva utan måste alltid ha med oss någon. Som om vi inte skulle klara av det liksom...!

Men iaf, just nu ligger jag i sängen med datorn i knät som spelar upp Daniel Ray Adams album Svart, vitt och allt däremellan. Därav rubriken som är namn på några låtar. Just nu spelas Gryningspyromanen, så braa.

"Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser
Hur små saker blir stora på nära håll
Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer
Är det här allt, tror jag nog att jag vänder om
"

I Måndags var jag så duktig att jag cyklade en mil innan jag gick och la mig. Kändes som om det behövdes. För sover ju så himla dåligt varenda natt så tänkte om jag verkligen pumpade ur all min energi så kunde jag sova ostört. För vaknar ju upp som sagt minst 4 gånger varje natt och kollar på klockan och det är alltid runt 4-5.
Hade med mig kameran, så tänkte lägga upp några så får ni se omgivningen hehe.












Denna orm höll jag på att cykla över när jag cyklade tillbaka. Så kände att jag var tvungen att vända om och säga förlåt... och ta en bild (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0