Tvätta tvätt och packa packning!

Hejsan på er, Emma hääär!
Allt bra med er? Najs haha!

Här på vandrarhemmet är det full rulle på mig och Matilda. Vi håller på att tvätta, packar och bakar chokladtårtor (hela 4 stycken ;)). Det börjar ju närma sig, dagen då vi åker hem, så då vill vi se till att fixa det mesta i lugn och ro. Man vill ju inte glömma något här precis :P För mig går det lite sisådär med packningen. Har lagt upp allt på sängen men längre än så har jag inte kommit. Helt ärligt kände jag mig liiite stressad när jag såg att Matilda gjort en inlägg och inte jag liksooom, även fast jag egentligen inte har något speciellt att berätta.
Har varit inne på vård idag, helt okej faktiskt. Har städat en hel del, så min ryggvärk blev inte bättre. Haha även om jag hatar massage så skulle det sitta ganska fint just nu...
Efter jobbet cyklade vi till Kolbäck för att handla lite saker inför imorgon. Vi har valt att baka chokladtårtor till personalen på sjukhuset och sen även ge en blomma till våran handledare, som tack för att vi haft en sådan bra tid där. Nu kanske 4 chokladtårtor låter lite för hela personalen, men det finns andra där (studenter från SLU) som också har deras sista dag imorgon och dom ska baka kladdkaka.

Det var väl allt jag har att säga just nu, måste börja vika kläderna och packa.
Byeee! :)

Kommentarer
Postat av: mamsingen

Trevligt att ni bakar.Kakor är ALLTID gott att få.Tänk att 5 veckor redan har gått.Vart tog veckorna vägen. Tjoooofff jahoooo........så var veckorna SLUUUUUUUT!!!!!!!!Skönt att få komma hem? Eller.......?! Välkomna hem.

2011-05-27 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0