Are you brave enough to let me see your peacock?

I fredags åkte Emma tillbaka till Stockholm och min fina pojkvän gjorde mig sällskap på vandrarhemmet över helgen! Vi cyklade runt lite i Strömsholm, lagade god mat tillsammans, solade en stund och bara njöt av tiden med varandra:)
Även fast helgen har varit underbar så måste jag erkänna att det har varit lite tomt utan Emmas gälla röst som ekar runt på vandrarhemmet...
På måndag och tisdag ska jag vara på Rehabavdelningen och Labbavdelningen och resten av veckan ska jag spendera inne på operation! Det är lite sorgligt att jag och Emma bara ska vara kvar på djursjukhuset i 2 veckor till, jag trivs bra där och har börjat komma alla så nära!





Tacos till frukost, check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0