Shopping i Västerås!

Shortsdressen, den svarta byxdressen och halsbanden nedan köpte jag i Västerås idag! Är supernöjd med mina köp!! Jag och Emma har hittills haft en as-mysig helg! Igårkväll skulle vi grilla men vi tappade tålamodet när vi väntade på grillen så vi gick in och stekte köttet i en stekpanna istället. Maten blev klar till midnatt ungefär.
Men det var trevligt ändå!
Och idag har vi strosat runt i V-ås och gått in i hur många klädesbutiker som helst. Det var egentligen tänkt att vi skulle åka in för att JAG skulle ha en sommarklänning och en bikini, men det blev inte riktigt så... Emma, shopoholic som hon är, handlade minst ett klädesplagg i varje butik vi gick in i!! Fast jag fick också med mig fina grejer hem så jag ä änte bitter för det inte:D









Kommentarer
Postat av: virrepirre

SUPER nice älskling!!! <3

2011-05-21 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0