Woho! :D

Tisadag, den dagen i veckan jag absolut hatar mest. Den brukar vara tråkig och allmänt låång. Den här tisdagen har inte alls varit så, eller visserligen har väl vädret varit kasst. Det liksom snöade när vi cyklade till sjukhuset imorse, och under dagen har det haglat... och det ska vara tredje maj.  Har aldrig varit med om att det snöat i maj. April, visst det har ju hänt, men inte maj :S
Men men, ska inte klaga, man jobbar inne iaf. Och det har varit den bästa dagen hittills. För att...
JAG HAR FÅTT GETT S.C INJEKTION!! TVÅ GÅNGER DESSUTOM! OCh satt dropp! :D:D
Då blir man ju lagom glad! :D Men känner på mig att det kommer gå utför nu. Hela veckan kan ju liksom inte vara super bra, och att den ena dagen är bättre än den andra. Haha :P
Sen har jag även gett mat i en matsond och fönat en hund. Han blev jätte fluffig (Y)

Nu är jag så himla trött. Sa imorse att jag ska försöka gå och lägga mig vid nio... som om det kommer hända. Vi måste cykla till Gula hästen för att köpa bla mjölk. Och jag sov jättedåligt inatt, så imorse när jag vakna kände jag mig så seg och ville bara krypa ner i sängen igen. Det är inte första natten jag sover dåligt. Varje natt sen jag kom hit har jag vaknat flera gånger om natten, och vaknat en timme innan väckarklockan egentligen ska ringa. Matilda har likadant, drömmer massa konstiga mardrömmar.
Aja, huvudsaken e iaf att vi vaknar ;)

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0