Budapest, hell yeeeeah!

Hej igen alla ni fina läsare! (mamma. viktor. emmas mamma. linn & fanny)
Det är jag. Matilda.

Nej, nu ska jag vara seriös... Eller varför ska jag det, VI ÅKER JU I ÖVERMORGON!!!!
Både jag och Emma är sjukt förväntansfulla och nervösa!
Tre hela veckor i Ungern, Budapest!!
Emma har redan börjat småpacka, men jag får inte min resväska förrän på fredag så jag får vänta att packa
tills då. Dem senaste veckorna har varit hektiska och galna, vi har haft så himla mycket att att fixa- allt från
onödiga lungröntgenundersökningar till resebevis och lånekläder.
Dem här tre veckorna ska jag och Emma vara på Budapest Zoo som ligger vid stadsparken på Buda-sidan. Det är ett gigantiskt zoo som har alla slags djur som man kan tänka sig!
Vår lägenhet som vi hyr under praktikperioden(som förövrigt är den lyxigaste lägenheten jag sett) ligger vid shoppingstråket Vací útca och ligger undefär på en kvarts gångavstånd från stadsparken och 10 min kommunalt om man är lat.
Nu måste jag gå och göra lite nytta, alltså plugga!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BUDAPEEEEEEEEEST!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Ja,nu tjejer. Nu är det ni har längtat till äntligen här:)Vad vi föräldrar tycker hör inte hit.Hoppas att ni tar vara på tiden där.Vilket jag vet att ni kommer att göra.var rädda om er.Matilda,vi ses på lördag.

2011-10-06 @ 19:05:42
Postat av: Fanny

WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :D

2011-10-06 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0