God morgon!

Emma här!
Idag åker vi!! Woho! Är alldeles exalterad och taggad, vill åka nu nu nu. Har packat klart allt, lite små saker bara som ska packas till handbagage men annars är jag helt klar. Totalt är vikten på resväskan 17.4 kg och max vikten är på 23 - så det är ju bra.

Något dock som inte är bra är att min mobil gått sönder! Den vill inte alls sammarbeta och touch skärmen är nästan helt oanvändbar. Det har varit knas med den förut men igår gav den upp. Men det har löst sig ändå, genom att jag köpte en ny mobil igår. Inte alls lika fin, och moderna, och rosa som min förra men den får duga (Nej, jag är inte alls bitter...)

Kollade nyss vädret i Budapest, helt okej jämfört med Sveriges 10°C;

Idag; 13 °C
Imorgon; 13 °C
Måndag; 14 °C
Tisdag; 16 °C
Onsdag; 20 °C
Torsdag; 19 °C
Fredag; 17 °C

Nu ska jag fortsätta packa lite, och vem vet - nästa gång jag skriver så kanske jag redan är i Budapest... vi får väl se.



Kommentarer
Postat av: fanny

AH! vilken tid åker ni och när är ni framme?? ha det supppppppppperbraaaaa!

kram

2011-10-08 @ 12:42:18
Postat av: Linn

Hör av er på skype när ni kommer fram :D

Vore superduper skoj att få höra av er ;D

Hare bra nu ni båda :D :D

Kramiz Linn

2011-10-08 @ 12:44:30
Postat av: Mamsingen

Ja,idag är det dax!!!!!Om ca 2h så går bilen till Matilda för vidare avfärd mot ARLANDA.Hur känns det??Jag tycker att det känns :( men nu är det er tid.jag tror att ni kommer att få det BRA.Hör av er OFTA.Kramisar i massor<3

2011-10-08 @ 14:55:43
Postat av: Emma

Flyget går 20.20 och vi är framme i budapest 22.30, men e nog framme till lägenheten vid elva. E ni vakna då tjejer så vi kan skypa?!?! :D :D



Ja såklart mamma, och vet du, tre veckor går snabbt - snart är vi hemma igen! :)<3

2011-10-08 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0