Hello mindenkinek!

Som ni ser i inlägget nedanför så är vi framme i Ungern! Flygresan gick bra, men vi blev lite försenade ändå. Som tur stod vår "dvärg, vindögda och föredetta champion i boxning" - taxichafför och väntade på oss. Vi kom till lägenheten vid 11 på kvällen, och somnade vid halv ett tror jag. Vi höll på med att packa upp och sånt.
Idag vakande vi vid 8 och åt nudlar till frukost. Fast jag fick knappt i mig något. Konstigt nog har jag ingen riktig aptit här nere, men den kommer väl igång. :)

Sen drog vi ut på en liten upptäcktsfärd i stan för att imorgon kunna hitta till zoo:t. Vi båda är spända/ nervösa för att se hur det kommer bli! Vi gick även in på en mataffär, Match tror jag den heter, och inhandlade frukost, lite middag och så. :) Vi vet ännu inte hur vi ska göra med matlåda och så eftersom vi glömde ta med oss dem självaste matlådorna hit, och det finns inga plastlådor här. Vi kanske går ner till affären igen och kollar där, eller så får vi äta på djurparkens restaurang imorgon :)

Senare idag ska vi skypa med linn och fanny! Trevligt att "se" dom och hur dom har det! :D
Jag ska även skypa med min kära mamma <3

Hejdå så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Ni bor ju jättefint. Roligt att få se bilder,det vill vi se MÅNGA av.

Synd att det regnade, men ni har ju många dgr kvar:)

Ha det så gott.Kramisar fr oss i Sun Mountain;)

2011-10-09 @ 17:55:58
Postat av: fanny

har ju inte skype - haha, det får linn sköta, så vänta er kommentarbomber ifrån miiiig :D

Seriöst, skulle kunna flytta ned till Budapest bara för den där lägenheten! :)

LYCKA TILL IMORGON! nu säger linn att vi ska skypa med er, så måste väl gå... :/ haha :D

2011-10-09 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0