Min mage är upp å' ner just nu...

God kväll god kväll! Kanske dax för mig att blogga lite va? Är nog inte lika effektiv som Matilda!

Har stressat i princip hela dagen över vad jag ska packa och hur jag ska packa, och jag insåg för bara någon timme sedan att jag faktiskt packar inför tre veckor i Budapest... Låter inte så värst vettigt när man skriver det men så var det iaf. Och oj vad jag blev nervös då.
Och oj vad jag inte har någon energi/ inspiration till att blogga just nu.
Men iaf, trots att jag är så himla nervös, är jag ganska säker att jag och Matilda kommer få det riktigt kul! Nej detta får duga till "bloggande" tills vidare - God natt! :)

  <--- jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0