Söndag 23/10-2011

Hej allihopa!
Den här helgen har jag varit lite lat och inte bloggat, utan mest överlåtit det till Matilda. Jag har helt enkelt inte haft någon lust och sen ingen inspiration för vad jag ska skriva. Dagarna här går fort, men det känns segt. Jag har tyvärr fått en sådan himla hemlängtan att lusten för det mesta har försvunnit. Därför är jag faktiskt glad att det bara är en vecka kvar, eller 6 dagar för att vara exakt. Jag hoppas att det går fort, men jag ser heller ingen anledning till varför det inte skulle göra det.
Nej, jag ska sluta klaga. Tycker synd om dom där hemma som hör mig gnälla hela tiden haha.

Jag tycker att vi har spenaderat vår sista helg här ganska bra. Vi gick som sagt ut och åt i fredags, och i lördags var vi ute i flera timmar på stan och letade souvenirer. Vi blev inte helt klara, utan ska köpa lite mer nu i veckan. Lördagen avslutades med en lugn hemmakväll med breezers.
Och idag har vi som sagt varit på Hotel Presidents Wellness Center. Det var skönt att få koppla av lite, även om vi faktiskt tränade och simmade x antal längder.

Nej, nu känns det bara som om jag upprepar allt Matilda redan sagt (nackdel med delad blogg...), men hoppas att ni får en trevlig fortsatt söndag så hörs vi imorgon. (Och då är det måndag, vilket betyder att den sista veckan har börjat, och det i sin tur betyder att det bara är 5 dagar kvar tills vi får åka hem, wohoo! *Hemlängtan till max*)

Hejsvejs! / Emma


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Skönt va...att snart så är du hemma.Jag väntar m en nutellamacka åter båda,fniss......Låter skönt att få simma lite. Kramis tiller båda

2011-10-23 @ 19:31:36
Postat av: Mamsingen

Skönt va...att snart så är du hemma.Jag väntar m en nutellamacka åter båda,fniss......Låter skönt att få simma lite. Kramis tiller båda

2011-10-23 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0