T.G.I. Friday´s

Hejsan morsan, hejsan blomman! Här är ett blogginlägg från älsklings gumman!

FREDAG!! Första veckan avklarad, och om ni frågar mig så har det gått snabbt! Fast idag var faktiskt inte en av dom bästa dagarna. Vissa personer som har varit med oss i elefanthuset i veckan (bland annat "Jack Sparrow") var inte här idag!! Kata - to the - strof! Alltså dom personerna vi kommit närmast var inte här, så vi var med människor som inte kunde engelska. Förutom en ny liten parvel som är volontär om jag uppfattade det rätt. Han var jättetrevlig och kunde någorlunda bra engelska. Score! :)

Eftersom det är fredag idag så tänkte vi gå ut och äta på inget mindre än T.G.I Friday's! Vi båda är riktigt sugna på en stor, mör, stek med överflöd av god sås... mmmhm. Så vi båda har tagit en dusch och är nu fräscha. Vi ska även försöka få våra arbetskläder fräscha innan nästa vecka då vi byter område i parken. Samt så vill vi nog tvätta våra egna kläder... allt stinker.



Men men, just nu sitter vi i sängen och lyssnar på musik och har nyss ätit... NUTELLAMACKOR! Haha vi kommer räknas som övervikt när vi reser hem igen. :P

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Troligtvis skriver jag mer ikväll.

P.s Mamma - vi pratar lite senare på skype idag... vad sägs om 9-10? Eller nej, det var ingen fråga. Var inloggad till nio och vidare. Puss och hej, leverpastej älskade mamma!


Och ja, hejdå på er andra så länge också!! :D // Emma

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Hejsvejs.Hoppas att ni får entrevlig ute kväll.Smaklig måltid!

Självklart hörs vi senare! Krami

Ds/ Tack för svaret ang tänderna/ Love me tänder......

2011-10-14 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0