The last second day of our internship

Heej! Matilda här:)
Lägesrapport: Jag sitter i sängen och osar elefantbajs, Emma står i duschen.
Helhetsintryck av andra dagen: 5a av 10 möjliga.
Trötthetsskala 1-10: 12

Idag har vi arbetat med en tjej som heter Reni (en förkortning på ett mycket, mycket längre komplicerat ungerskt namn). Vi har mockat efter elefanterna, tittat när dem har tränats, gjort iordning mat åt dem, städat m.m.
Efter jobbet så gick vi igenom den gigantisk fruktmarknaden som ligger mittemot vårat lägenhetshus. Där köpte vi vattenflaskor och en massa apelsin så vi kan få färskpressad apelsinjuice imorgonbitti! Priserna är löjligt låga på marknaden, nästan så man vill skratta rakt upp i ansiktet på dem och skrika " DU HAR JUST BLIVIT LURAD!! HAHA!"... nej, men nästan.
Ett paket Toffifee kostar t.ex. 30 kr i Sverige och i Ungern kostar samma paket 9 kronor! Så jag ska handla hem en massa godis sen till trollungen (min syster) Olivia:)

Jag ska gå och snaska i mig salamin nu, hörs igen ikväll!


Kommentarer
Postat av: förståndig mor

Säjer bara en sak- FINNAR!!

2011-10-11 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0