Tröstätning i hög grad.

Hej igen! Nu ligger jag i sängen och tröstäter ett Toffifeepaket. Har så himla tråkigt! Emma pratar med sin mamma på skype och vi ska nog titta på film när hon är klar.
Idag var vi som sagt på stan, men inga bilder blev tagna tyvärr. Båda jag och Emma hittade lite fint, men det är inget som vi vill visa upp i bloggen eftersom det är en överaskning till familjen hemma!
Vi har också njutit av underbart goda Breezers i smakerna vattenmelon och lime och vinflaskan som vi fick av hyresvärden Greta!
Vi båda två saknar vänner, familj och Sverige överhuvudtaget så det är skönt att det bara är en vecka kvar ändå:)

Här är en bild på mitt nya hårband med en fjäderextension som jag bl.a. köpte idag!



Kommentarer
Postat av: Virrepirre

Du ska veta hur mycket jag saknar dig mitt hjärta!! Ska bli så skönt att få hem dig!! Du är ursnygg i ditt nya hårband!! Det finns ingen underbare tjej i världen!! Så ni som läser bloggen njut av vad ni ser och vila ögonen på den vackra tjejen;) kram

2011-10-22 @ 22:59:25
Postat av: Mamsingen

Ni är snart hemma. Jag hoppas att er vecka går FORT...Jätte fint hårband. Ha en skön söndag.Det var väl idag ni skulle på spa? Kramis

2011-10-23 @ 10:04:42
Postat av: Anonym

Ollebolle längtar massor!!:D

2011-10-24 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0