PackaPackaPacka!

Hej det är Matilda här igen!
Emma är lite ringrostig med uppdaterandet, men jag ska nog få henne att bättre sig!
Just nu håller jag på att packa, är miljoner småsaker som man inte får glömma.
Tänker att det är bättre att ta med onödiga och för mycket saker än för lite och att man
glömmer det viktiga!
Har inte riktigt förstått att det faktiskt är imorgon som vi åker. Har varit så stressad med
att fixa resväska, viktiga papper och all packning...
Men ikväll kommer säkert ångesten och resepaniken komma, den där känslan av
att man är bajsnödig men att man egentligen inte är det..svårt att förklara. men ni förstår väl?

Nu måste jag fortsätta med packningen och sen måste jag städa!(nej jag gjorde det aldrig igår)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas lilla Tilda! Vad ni kommer ha det kul, va nu bara jätterädda om er, inte åka bil med okända, inte ta emot drinkar, inte bli onyktra, inte tappa bort era pengar, inte tappa bort dörrnyckel eller mobiler, o absolut inte tappa bort varandra! Inte klappa krokodiler eller gå nära nåra björnar o elefanter kan faktiskt bli jättearga, så akta er för dom, hade det inte funnits nån trevlig zooaffär på Fältöversten där ni kunde varit nåra veckor istället?? Hörde att Viktor skulle komma idag, h adet så jättemysigt! Slå en pling im när ni kommit fram! Puzz o kram från mor.

2011-10-07 @ 17:54:53
Postat av: Matilda

haha jag lovar att vi ska vara rädda om oss mamma!:) javisst, jag ringer eller smsar när vi är framme och

vi ska akta oss för elefanterna och björnarna!

Puss!

2011-10-08 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0